Sysslolös onsdag

Idag har jag verkligen inte gjort särskilt mycket. Jag har skrivit och läst och tittat på film; Avatar, Number 23, The Neverending Story. Nu gör jag inte heller särskilt mycket. Leker författare och har en liten nostalgi-tripp med Backstreet Boys. Kan inte fatta att jag fortfarande kan texterna!

Mamma fyller år på fredag, men eftersom att jag är i Stockholm så kan jag inte fira henne. Lite tråkigt kanske, men jag kan åtminstone ringa och säga grattis.

Morbror Niklas är här över natten också. Himla roligt att träffa honom. Har inte sett människan sedan julas. Jag har ju liksom varit här i Stockholm, och han i Norge. Och snart tar Lina studenten också. Undrar om det kanske kommer några andra släktingar hit då, som man inte har träffat på länge. Moster Ewa skulle vara roligt att träffa. Men det märks väl.

Imorgon är det dags att jobba igen. Har fortfarande ångest, utan att jag egentligen borde ha det. Men det ordnar sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0