Spånga

Idag har det hänt grejer! Med en kombinerad blandning av pappa och Ludde har jag nu flyttat över några saker till Spånga. Rummet jag ska få låna är hur mysigt som helst, och det ska bli så fantastiskt skönt att få bo hos folk som jag känner mig trygg med och som jag vet att jag kan lita på. (Dock så litar jag inte på deras fester och allt folk som fyller upp typ varenda vrå i huset)

Ikväll blir det en tidig kväll. Är trött som fan. Och har ingen direkt motivation till att göra någonting heller. Har varit hos Ludde de senaste två dagarna, så nu är jag ensam och känner mig lite... rastlös kanske, men det känns inte som riktigt rätt ord.

Och torsdag nästa vecka blir det Wik! Dagen därpå ROM!! Som jag ser fram emot det! (Om det nu blir av, med tanke på oroväckande askmoln)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0