Sol, sol, stråååålande sol

God morgon.

Och där försvann det jag tänkte skriva. Jävla typiskt. Men men.. Jag är i alla fall uppe tidigt. Pojken ringde aldrig igår när han sa att han skulle ringa, så jag är lite sur på honom för det. Somnade rätt fort, var riktigt trött igår.

Och idag har förkylningen åter igen blivit värre. Täppt i näsan, och jag hittar inte min Otrivin, vilket är något frustrerande! Ska iväg till Ordfront senare idag, och skulle faktiskt uppskatta om jag kunde andas när jag kommer dit. Är lite nervös för hur det kommer att gå, när jag ska ringa och han ska sitta och lyssna på mig. Jag har gjort det förut, men nu känns det bara läskigt. Kanske för att det är en helt annan stad, en helt annan verklighet. Jag vet inte.

Jag undrar när Ludde kommer hem? Förmodligen inte än på ett bra tag. Tragiskt. Det är tråkigt att vara hemma när han inte är här. Skulle ha underlättat om jag hade stannat kvar i Rom några dagar till, men icke. Fast jag är ändå tacksam för de dagar jag fick vara där.

Nu ska jag ta mig ett varmt bad, äta frukost och göra i ordning lite te. Sedan: SKRIVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0