Sista dagen

Sista skoldagen var idag.

Och vad ska jag säga? Det känns konstigt. Det känns inte alls som att det var sista dagen, att vi nu ska få vänta i fyra månader innan det börjar igen. Det känns faktiskt... läskigt.

Men det har ändå varit lyckat. Vi fick femton minuter på oss att skriva så dåligt som möjligt (vilket jag tydligen misslyckades med). Sedan gick vi till Wayne's Coffee på Sveavägen och åt lunch. Det var riktigt trevligt måste jag säga. Några av oss gick vidare och umgicks ett par timmar hemma hos Lovisa. Förutom att jag var trött som ett as var det faktiskt inte så farligt. Bara det att jag blev riktigt rastlös och fick huvudvärk.

Nu när skolan är avklarad väntar allting annat. Jag hoppas att det går bra på Ordfront på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0