Natten till tisdag - sömnlöst värre

Tisdagar - jag tycker verkligen inte om tisdagar. Åtminstone inte nätterna som skiftar från måndag till tisdag. Är så märkligt, men av någon outgrundlig anledning så sover jag überdåligt dessa gånger. Inatt låg jag sömnlös och somnade inte förrän vid sju imorse. Och det är INTE BRA!

Imorgon är den sista skoldagen. Åh, det känns så... ja, jag vet inte. Det känns som att tiden har försvunnit helt, dragits undan för mina fötter, likt en matta. Och jobb är osäkert fortfarande. Men jag hoppas, hoppas. Brorsan har inte hört av sig, men tänkte skicka ett sms imorgon och fråga.

I helgen blir det till att flytta över lite grejer till Spånga. Känns spännande. För att inte tala om hur mycket jag längtar tills jag slipper denna påträngande människa som jag bor hos. Ska bli SÅ SKÖNT!

Nästa vecka blir det Rom. Och då åker dessutom Ludwig hem till Skåne i två veckor - JAG VILL INTE!! Sedan får vi se vad som händer. Har i alla fall köpt en ny skrivbok där jag ska samla ALLT som har med min roman att göra, som jag för övrigt har jobbat mycket med under kvällen.

Nu ska jag strax sova. Eller ja, hoppas på att jag faktiskt kan sova i alla fall. Vill inte missa morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0