Myshelg

Sista skolveckan nu då. Känns väldigt skumt. Har ju vant mig vid att det är lektioner måndagar, tisdagar och onsdagar. Det kommer inte kännas så lite fel när jag vaknar nästa måndag och inser att jag inte ska till skolan.

Helgen har varit mysig. For till Vallentuna och tittade på brasan med Ludwig. Stod inte så värst länge, men nog tappade jag humöret över det där fördömda fackeltåget. Fel att bara tända brasan istället för att vänta in folk som inte vet hur man kommer i tid?! Resten av kvällen blev mys hemma hos älskling med film och en MASSA onyttigheter. Känns också lite skumt, att vi har varit i lag i 7 månader. Mitt längsta förhållande är 10 månader, och med Ludwig har jag inte ens bråkat. Fascinerande.

I övrigt är jag helt sönderstressad inombords. Har panik och mår bara skit just nu. Jag hoppas bara att det inte varar alltför länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0