Ingen bra dag

Det här är ingen bra dag. Tillbringade förmiddagen på sjukhuset och mådde pyton. Var så nära att bryta ihop och undrar fortfarande om det inte var ett mirakel att jag faktiskt lyckades hålla ihop mig själv. Slocknade ett par timmar när jag kom hem, var helt slut i hela kroppen. Ringde kronofogden när jag vaknade, and guess what? Jag har en betalningsanmärkning! Tror ni att jag är glad nu? Kan inte skaffa bostad själv på TRE ÅR! Men men... Jag får väl skylla mig själv, antar jag.

Imorgon flyttas det. Det är väl det enda jag kan se fram emot i alla fall. Pappa kommer hit runt ett och då tar vi mitt pick o pack och drar. Ska bli SÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT! Så det här blir alltså min sista natt i det här eländet. Sedan bor jag inte kvar här längre, och slipper den här skiten. Då kanske jag kan få ordning på mitt liv och mitt skrivande och allt annat som hör till. Sedan återstår bara Luddes hemkomst, vilket förhoppningsvis sker i slutet på nästa vecka. Då ska jag kidnappa honom och kela sönder honom. Saknar honom fruktansvärt mycket!

Nu ska jag spela lite Kungen och koppla av en stund. Har tagit en paus från packandet, som för övrigt snart är helt färdigt, och har ont i magen. Men det ska tydligen vara normalt efter operationen.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0