Home Sweet Home

Så var man hemma i Sverige igen. Efter en helg bland skrattretande italienare. Har aldrig mött några som verkar vara så rädda för regn som dessa. Nästan alla gick med paraplyer när det var så lite regn att det inte var värt att kallas för duggregn. Så otroligt skrattretande, och jävligt irriterande med alla dessa paraplyförsäljare överallt. Men annars så var det väldigt trivsamt. Hotellet var ju lite udda dock, men snyggt och fräscht. Är riktigt nöjd med resan.

Ludde är i Skåne. For igår och kommer troligtvis inte komma hem till Sthlm igen förrän om två veckor. Och jag ska till sjukhuset på fredag, flytta till Spånga på lördag. Imorgon börjar jag min första dag på Ordfront också, vilket ska bli intressant.

Annars i övrigt händer det inte mycket. Blir en lugn kväll för mig, är måttligt trött och dessutom på dåligt humör. Saknar älskling, och alla vänner som jag träffade i Uppsala i torsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0