Första dagen

Första dagen på Ordfront är nu avklarad, och hör o häpna: jag är VID LIV.
(Trodde faktiskt att jag skulle dö av nervositet och tristess, men det var roligare än jag trodde och inte alls så hemskt och läskigt som jag var inställd på)

Resten av kvällen blir till att ta det lugnt. Jag fattar fortfarande inte att jag klev upp halv nio imorse, så jag kommer nog i sängs rätt hyfsat i tid. Har fått lov att kidnappa hit Sofia imorgon, och ska inte tillbaka till jobbet förrän på onsdag igen. Var rätt fullbokat den här veckan.

Har fortfarande någon slags skrivkramp som jag inte förstår mig på. Vet inte vad det beror på, men jag får inte fram någonting som jag faktiskt kan tänka mig att lägga upp på poeter eller sockerdricka. Eller ens visa för någon. Är helt olikt mig, men det ska väl hända mig också, antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0