En lugn dag

Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket. Har mest bara tagit det lugnt, umgåtts lite med Anja som hjälpte mig att packa upp lite i rummet. Börjar faktiskt få ordning där inne nu, och det känns skönt. Tror att det kan bli himla mysigt när det väl är färdigt.

Imorgon är det tid för lite jobb. Och på torsdag. Jag känner fortfarande den där obehagliga känslan av oro, trots att jag vet att jag inte har någonting att oroa mig för? Fattar inte riktigt varför. Det är ju helmysigt där! Eller är det jag som har gått och blivit kokobäng eller nåt?

För tillfället sitter jag med Anja. Vi säger inte så mycket, håller på med våra datorer. Jag väntar mest på att Ludde ska ringa, men det märks väl om han ens kommer ihåg det. Fick ett sms runt halv åtta om att han skulle ringa mig ikväll, men än så länge har jag inte hört ett ljud!

Undrar om jag får sova normalt den här natten åtminstone. Misslyckades inatt igen. Av någon skum anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0