Ännu en dag

Ännu en dag har snart passerat. Nu sitter jag på övervåningen i brist på annat att göra, med ett litet försök till att få någonting skrivet. Har jobbat idag. Gick väl så där. Jag fick åtminstone två sålda, så typ 70 spänn extra där. Annars var det mest lugnt. Var ytterst lite folk som svarade under den sista timmen, så det hände inte så mycket.

Imorgon tänker jag titta på film. Mina älskade kusiner har ju en himla massa filmer att välja bland, och eftersom att jag fortfarande har kvar förkylningen så tänker jag att en kopp te, ett skrivblock och en film kan göra susen.

Ludwig har jag inte hört så mycket ifrån. Pratade igår kväll och kom överens om att han skulle ringa mig idag. Och jag hoppas att han vet när han hade tänkt att komma hem, men känner jag honom rätt så lär han ju "inte ha haft tid" med det. Kan man sakna en person så här mycket? Och hur är det möjligt att han inte har tröttnat på mig än? Det känns lite ologiskt, på något sätt, att han inte är less. Men jag är ändå tacksam.

I helgen är det tydligen Eurovision, vilket innebär att det blir fest här. Och jag HATAR schlager och allt vad det innebär, så jag får se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0