Sveriges nationaldag

Träffade pappa idag. Vi for ut till Hägerstensåsen och kollade in området, eftersom att det är dit han flyttar den 1 juli. Är verkligen ett supermysigt ställe!

Nu är mina kusiner hemma igen. Med ytterligare en kusin och en morbror. Det är skönt att få ha folk omkring mig igen, som faktiskt kan hjälpa mig att undkomma alla tankar och känslor.

Och jag kanske ska åka ner till Ludwig i Skåne. Helt beroende på vad det kostar, och om hans mor tillåter det. Åh, jag hoppas verkligen att det är möjligt, för nu saknar jag honom mer än någonsin. Trodde att det var på väg att gå helt åt helvete igår, men idag verkar det inte så. Fast det skulle ändå vara skönt att få träffa honom och verkligen få det bekräftat.

I övrigt ska jag jobba tisdag och torsdag. Sedan har jag ingenting planerat, mer än att jag måste iväg imorgon och hitta någon studentpresent till Lina. Men det är ju så fruktansvärt svårt! Så tänker ta hjälp av Anja och se hur det går.

Idag är det för övrigt Sveriges nationaldag. Yay..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0