SOL, SOL, STRÅÅÅÅLANDE SOL!!

Vädret har varit helt underbart hela dagen idag! Har därför legat ute i solen med både Anja och Ludde, tills jag och Anja tyckte att vi kunde dränka Ludde lite grann. Så vi hade ett litet vattenkrig som var himla roligt faktiskt. Man blev lite blöt dock.

Imorgon ska vi iväg en sväng och leta jobb. Lämna några CV och så. Så det blir nog bra. I övrigt tänkte jag lägga mig ute i solen även imorgon, och få ytterligare lite färg (har börjat bli lite brun nu).

Ibland undrar jag hur det kommer sig att mitt liv känns så fantastiskt bra just nu. Hur det kan komma sig att jag har en sådan fantastisk familj och helt underbar pojkvän. Inte för att jag klagar, men ibland känns det nästan för bra för att vara sant. Som en dröm som känns så där äcklligt verklig att det är svårt att tro att det bara var en dröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0