Imorgon får jag veta

Imorgon får jag veta när Ludwig kommer hem. Han ringde idag och sade att det kanske kunde bli på onsdag, men jag hoppas, HOPPAS att det blir på måndag. Den där saknaden börjar göra sig påmind nu igen.

Måste hitta ett jobb. Ordfront har sommaruppehåll nu i en månad så det innebär att jag inte kan jobba där igen förrän i juli. Så jag börjar bli lite desperat nu, men ska gå runt med mitt CV tänkte jag. Får se om det hjälper. Jag hoppas på det i alla fall.

Nu ska jag strax krypa ner i min fantastisk sköna säng och försöka sova. Vakna upp till ytterligare en morgon för att sedan ta itu med resten av alla morgnar tills jag vaknar upp med Ludde intill mig.

(I september firar vi årsdag, kan ni fatta?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0