Glasögon

Är det inte himla typiskt, att när man väl kommer hem och sätter sig framför datorn, för att inse att glasögonen ligger kvar på jobbet!? Som jag måste ha vid datorn och när jag kollar på film, för att inte få en massa onödig huvudvärk. Gah. Något frustrerande, eller vad?!

Men åh, det är så skönt att äntligen ha XP nu istället för det jäkla Vista. Usch. Tacka gudarna för att jag har en sådan underbar morbror som har kunnat hjälpa mig med alltihop. Om det inte hade varit för att han har gått och lagt sig så skulle jag ha gett honom en stooor kram just nu. Känner mig på riktigt bra humör nu (förutom det här med glasögonen, som jag blir påmind om hela tiden när jag skriver detta).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0