En minskad oro

Åh, det är så skönt att veta att pappa äntligen har hittat en lägenhet! Och att han får tillträde till den 1 juli (även fastän jag önskar att han kunde ha fått tillträde till den tidigare). Det känns som att lite av min oro börjar minska.

Idag har jag hämtat mina glasögon på jobbet, suttit på en pendel med en jävla massa signalfel som tagit sån himla tid. Sedan har jag inte gjort särskilt mycket mer än skrivit några dikter, läst lite Harry Potter och tuggat morötter (jaa, jag vet, jag och mina jävla morötter, haha).

Imorgon blir det inte särskilt mycket. Är det fint väder så tänkte jag sätta mig utomhus och få lite färg på kroppen, skriva och läsa. Dricka lite te. På lördag åker familjen i huset upp till Östersund för att fira min yngsta morbror som fyllde 40 i april. Så det blir bara jag och Lina som stannar hemma. Jag skulle gärna ha följt med, men eftersom att jag inte mår helt hundra känns det ändå inte riktigt som en bra grej just nu. Fest är det sista jag vill gå på.

Resten av kvällen tillbringas med lite One Tre Hill och lite mer dikter. En kopp te och ett samtal med Ludde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0