Back to Stockholm

Åh, imorgon kväll åker jag hem till Stockholm igen. Fan vad jag inte längtar tills dess!

Har varit med Ludde sedan fredags, och jag har mått så underbart bra! Har sovit som ett barn på nätterna, och det har varit en sådan fantastisk känsla att vakna och se honom ligga där intill mig. Som om vi aldrig har varit ifrån varandra överhuvudtaget.

Så nu vill jag inte åka hem. Men förhoppningsvis så behöver jag inte vänta länge tills han faktiskt kommer tillbaka till mig där uppe. Vilket jag ser fram emot. Jag och hans mamma har pratat och kommit överens om att det bästa vore att få Ludde att ta sig i kragen och komma upp för att börja söka jobb på allvar. Så det är bra. Jag har henne på min sida *mohahaha*

9 månader har vi snart varit i lag. Känns helt ofattbart, men han är lätt det bästa som har hänt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0