Tonight it is happening

Ludde åker till Pether i Örebro ikväll, för att provjobba som diskare på hans jobb imorgon bitti. Lina ska jobba i helgen och Anja har åkt till Norrtälje, vilket innebär att jag kommer att vara helt ensam här. Och jag ser verkligen inte fram emot det.

Samtidigt är det kul att han kanske kan få jobba lite, och tjäna pengar. Jag börjar inte jobba förrän om tio dagar, så jag tänker passa på att njuta så mycket av värmen som det bara är möjligt. Funderar på att läsa Stieg Larssons böcker - IGEN - eller kanske se filmerna. Såg den tredje filmen igår, och jag blir så sjukt inspirerad av dem. Och inspiration är något som jag verkligen har saknat den senaste tiden.

Kanske kan jag lyckas få ihop någonting som jag kan skicka in till Icakuriren. Åtminstone är det vad jag hoppas på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0