Örebro

Länge sen jag skrev nu känner jag. Har faktiskt inte haft så mycket att säga. Har mest bara njutit av att få vara med Ludde igen.

Men på fredag drar han igen. Fast den här gången drar han till Örebro för att eventuellt få jobb på brorsans jobb. Och det är jätte kul! Är grymt glad för hans skull. Samtidigt som jag kan känna en tomhet över det hela. Det gick en månad utan att vi såg varandra, och nu har han bott här i två veckor. Så jag har liksom vant mig vid att ha honom hos mig. Så det kommer kännas konstigt att behöva vara ifrån honom igen.

Och den här bilden är tagen på vägen hem från Dalarna på midsommar. Min släkt tröttade visst ut honom, och ändå har han bara träffat på den "snällare" varianten ännu ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0