Eclipse

Minen på Ludde när han kom hem i onsdags var OSLAGBAR. Jag har nog aldrig sett honom så chockad och så överlycklig av att se mig, och det värmde verkligen. Jag måste helt klart göra om det fler gånger!

Just nu sitter jag i Pethers lägenhet och ska strax krypa ner i ett snabbt bad. Sedan blir det eventuellt bio med Ludde (Eclipse), och efter det ska vi möta upp Pether när han har slutat jobba för att gå ut en sväng. Ska bli mycket trevligt.

På söndag åker jag hem till Stockholm igen, och på måndag börjar jag jobba igen. Och om en vecka åker jag upp till Östersund för att träffa lite släkt och vänner, och det ser jag verkligen fram emot. Ludde vet inte riktigt hur han ska göra. Han har ett eventuellt jobb i Stockholm från och med i augusti, men de vill ha kvar honom här nere, och Pether säger ju att han är dum om han inte tar det.

Så det kanske blir så att han blir kvar i Örebro tills skolan börjar. Vilket innebär att vi mer eller mindre har tillbringat hela sommaren ifrån varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0