En orkeslös fredag

Är helt orkeslös idag. Så sjukt trött, trots att jag har sovit hela natten och faktiskt sovit bra. Men det är den här dumma graviditeten. På måndag ska jag till abortmottagningen och göra ett ultraljud, och diskutera alternativa aborter. Jag längtar tills den här pärsen är över, avskyr att vara så trött jämt. Måste ner och handla mjölk och cigg, vilket bara rör sig om ett par hundra meter. Det är inte långt alls, men ändå sitter jag o velar och bara skjuter upp det. Gah. Det här är inte kul.

Ludwig kommer hit idag. Blir inte kvar över natten, men jag får åtminstone ett par timmar med honom. Ska bli skönt att slippa vara ensam en stund. Borde sätta mig ner med texter och läsa igenom, men inte ens det orkar jag. Bara den tanken känns jobbig. Det här dríver mig till vansinne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0