Dramatik & Filmmanus

Första skoldagen avklarad efter ett tre veckors långt jullov. Än så länge känns det bra, men lite obehagligt med klassen. Som vanligt. Vidar kommer att hoppa av, men Anna har åtminstone kommit tillbaka vilket gläder mig. Nu väntar flera veckors intensivt skrivande inom teater och film. Ska bli himla intressant faktiskt. Hade några övningar idag, men det kändes mest oseriöst, så jag känner på mig att det här kommer att bli tufft. Jag har skrivit teater förut, och jag vet hur svårt det är.

Nu, däremot, ska jag strax krypa ner i sängen. Har blivit så fruktansvärt trött den senaste tiden. Vet ju vad det beror på, men det stör mig. Fast är rätt skönt samtidigt, är inte lika trött när jag vaknar, och somnar i bra tid på kvällarna. Får hoppas på att jag vaknar i tid imorgon och inte är trött då heller. Hoppas att jag orkar med hela dagen bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0