Två födelsedagar & Scandic Hotell



Helgen tillsammans med Ludwig har varit supermysig! Vi var iväg och grattade pappa som fyllde 55 år i fredags och som inte visste om att vi skulle dyka upp (hans min var obetalbar), och resten av helgen ägnade vi åt att bara mysa och vara tillsammans. Gick runt på stan en sväng och tittade, såg på Sherlock Holmes och hade det underbart. Den 25 februari åker vi upp till Norrland för att bo hos mamma en vecka och åka skidor till Bydalen. Fan, jag längtar jätte mycket tills dess. Ska bli så himla roligt!

Resten av den här kvällen händer det inte så mycket. Eventuellt att jag lägger mig och kollar på Happy Gilmore med Adam Sandler i huvudrollen, annars ska jag faktiskt ta mig tid till att fixa till mitt teatermanus. Saknar Ludwig jätte mycket, men nog ska jag väl överleva tills imorgon? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0