Sleepy Hollow

Har precis tittat på Sleepy Hollow med älskling. Var länge sen jag såg den nu, och den är ju så sjukt jävla bra. Depp är fan klockren! Finns ingen bättre skådespelare.

Valentine's Day imorgon, ska bli kul. Jag och Ludwig har bestämt att vi ska köpa hem lite ingredienser och baka semlor. Inte helt fel, eller hur? ^^ For iväg till Tumba ett par timmar idag, hjälpte till med städning inför en visning i ett radhus i Vretarna. Helmysigt hus, förstår inte hur man vill flytta därifrån. Städade i två timmar o fick 200 spänn för det. Tackar man inte nej till.

Jag hoppas, HOPPAS att jag kan få jobb på Grönan i sommar. Eller någon annanstans, så länge det innebär att jag kan säga upp mig från Nummerupplysningen och slipper åka tillbaka till Östersund igen. Har verkligen ingen lust! Det räcker med att jag ska dit om två veckor och hälsa på mamma tillsammans med Ludde, samt en sväng till Bydalen för att tillbringa dan där med att åka skidor. Det är åtminstone nånting att se fram emot.

Nej, nu tänker jag vara en duktig flicka och sätta mig ner och skriva lite. Så har man åtminstone åstadkommit någon nytta idag ^^

Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0