Självbiografiskt & Disney

Klassfest idag. Men jag har ingen lust. Så jag ligger hemma och skriver lite på det självbiografiska som ska lämnas in på måndag. Ska bli riktigt spännande att få börja skriva självbiografiska texter, och se hur det kan funka. Om inte annat så blir det ju lite som terapi.

Teaterpjäserna i måndags var fantastiska att se. En av mina skådespelare blev tyvärr sjuk så jag fick in en annan, men som faktiskt gjorde det ännu bättre. Så jag är helnöjd!

Ikväll kommer Ludwig hit. Efter festen såklart. Längtar efter honom och ser fram emot att få ha honom här. Hans syster kommer upp från Skåne imorgon. Vet inte hur länge hon blir kvar här, men tanken är väl att jag ska få träffa henne, och det är ju alltid lite nervöst. Ludwig har visserligen träffat min pappa ett par gånger, som dessutom har kramat honom till och med, så varför skulle det inte gå bra att träffa Ludwigs syster? Lär nog inte vara så hemskt som jag inbillar mig, man är ju alltid nervös. För mig är det en stor grej att få träffa familjemedlemmar.

Nu blir det snart lite glass & mys med Disney-filmer. Fick lite nostalgi och tänkte att Disney är ju det bästa för sådana stunder. Skulle ha träffat Mohammed idag eftersom att han fyllde 25 igår, men det blev inte så, så det blir imorgon istället.

Älskar min prins <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0