Hemska dag och hemska mardrömmar

Idag är en sådan dag då jag absolut inte vill träffa någon. Hade hemska drömmar även inatt och sov aldrig ordentligt. Vaknade skräckslagen flera gånger.

Funderar fortfarande på om jag verkligen ska gå kvar skrivarakademin. Jag trivs inte alls i klassen. Visst, det funkar med enskilda personer från klassen, då är det inga problem, men med hela klassen som grupp känner jag mig som att jag inte hör hemma där, och det gör jag kanske inte heller. Det är inte särskilt kul att känna så, men jag kan inte rå för det. Jag kan inte ändra mina känslor i en handvändning.

Så jag blir hemma idag. Ska försöka få någonting gjort när det kommer till skrivandet, så jag får se hur det går. Men tänkte gå till skolan imorgon. Enda nackdelen med att vara hemma från skolan är att det innebär att jag inte får träffa Ludwig. Jag saknar honom fruktansvärt mycket nu. Jag längtar så sjukt mycket tills vi får sportlov och han och jag åker upp till Norrland. Då blir det att tillbringa en hel dag i Bydalen för att åka skidor, vilket jag verkligen ser fram emot. Har inte åkt skidor sen jag var till Åre med skolan i gymnasiet. Så det ska bli spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0