FÖRSVINN!

Okej, nu är jag verkligen på väg att bli galen! Ludwig smittade mig med sin förkylning, så nu ligger jag hemma och känner mig som ett vrak; huvudvärk, feber & svidande ögon. Kan ju knappt prata ens en gång. Hoppas verkligen att den här skiten försvinner snart, den driver mig till vansinne verkligen. Missade skoldagen igår också på grund av det här eländet. Var bara av ren trots som jag pallrade mig in till Odenteatern för att se våra pjäser som vi skrivit. Helt klart värt det, men det var inte utan att jag höll på att gå under när jag satt där.

Imorgon är det onsdag, och då hoppas jag att jag är frisk nog att kunna ta mig till skolan. Jag avskyr verkligen att ligga hemma, känner mig så ynklig av att bara ligga. Häller i mig liter av vatten, försöker äta normalt trots att jag saknar aptiten. Ändå känns det som att det håller på att bli värre. Om jag orkar kan jag ju alltid tillbringa tiden till att skriva på romanen, eller att läsa, men bara det är ju en tuff utmaning i sig.

Och Ludwig får jag ju inte träffa heller.. JÄVLA FÖRKYLNING - FÖRSVINN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0