Skridskor!

Har tillbringat mer eller mindre hela dagen ute i Vallentuna. Syftet med hela vistelsen var att jag och Ludwig skulle åka skridskor på isbanan som ligger alldeles intill där han bor. Problemet var bara att den var täckt med en massa snö. Vi skottade bort en bit och tänkte att vad fan, bara vi får bort lite snö så är det ju lugnt. MEN, så fort vi kom ut på isen på våra skridskor insåg vi att det egentligen bara var ett hopplöst fall då isen var ojämn och hackig på ett sätt som gjorde att man lätt snubblade och knappt kunde ta någon fart utan att riskera att fara omkull. Så vi gav upp det där efter kanske fem, tio minuter.

Sedan blev jag kvar ett par extra timmar. Längre än jag hade väntat mig faktiskt, för jag kom hem för typ en halvtimme sedan. Så nu ska jag nog bara titta på någon film och ta det lugnt.

Känns helt underbart att ha jullov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0