Miniseminarium!

Idag var en riktigt BRA dag!

Hade mitt miniseminarium idag med min lärare Inga-Lina. Och fy fan, säger jag bara. Det var GRYMT! Mycket psykologi och mycket idéer. Har tack vare hennes föreläsande lärt mig sjukt mycket, och dessutom löst mitt problem med boken.

Dessutom var det inga problem med att umgås med Ludde heller.
Tills han yttrade mitt namn (är fortfarande van vid att han kallar mig för älskling) och sade "vi syns på torsdag".
(Tänker dock inte ge upp om honom än - inte så länge han fortfarande älskar mig.)

Imorgon ska jag sova lääänge. Var riktigt tungt att kliva upp imorse. Ikväll blir det lite Grey's Anatomy och eventuellt Pelle Svanslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0