Lucia

Första dagen idag sedan i onsdags som jag vaknade utvilad. Det kändes helt underbart! Och jag är fortfarade lite täppt, men jag kan åtminstone andas och känner mig på riktigt bra humör. Mår som en prinsessa nu när jag håller på att bli frisk.

Lyckades ta mig iväg till skolan för att lämna lite text till Sören. Så det blir handledningssamtal på onsdag, vilket jag ser fram emot. Sedan skola torsdag och fredag, och så en liten julmiddag på fredag efter skolan. Med klassen. Tänkte väl följa med på det, men är ändå lite orolig för hur det kommer att bli. Fast det ordnar sig säkert. Hoppas jag.

Ikväll blir det lite mer skrivande. Lite mer musik, och kanske till och med någon film eller två.

Imorgon ska jag ha en tvätt- och skrivdag, som även inkluderar att läsa texter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0