Tekken 3

Ludde och Pelle sitter och spelar Tekken 3 på PS2. Själv sitter jag och försöker skriva, men deras röster hörs överallt i huset. Har dessutom ingen motivation till att skriva idag. Det är en sådan dag när jag känner mig nere, en typisk reaktion dagarna innan.

På torsdag är det skola igen. Och eftersom att jag inte har något textsamtal så börjar jag klockan ett(!)

I helgen har jag ingenting planerat. Folket i huset kom hem inatt. Blev rätt så förvånad, hade inte väntat mig dem förrän idag. Synd, tycker jag. Det har varit riktigt mysigt att få ha huset för mig själv. Hade velat vara ensam en vecka till.

Får se hur hela grejen med CSN löser sig. Jag hoppas verkligen att de tar sitt förnuft till fånga, men samtidigt så känner jag ett starkt tvivel på att de verkligen gör det. Det är ju CSN vi pratar om, eller hur?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0