Snabba Cash

En riktig slödag idag med strålande skitväder. Var iväg och handlade cigg, och jag hann bara gå ett par meter innan mina skor var genomblöta. Det var riktigt hemskt. Så nu ligger jag i sängen med datorn i knät, lyssnar på musik och gör i stort sett ingenting.

Tittade på Snabba Cash för en stund sedan. Fan vad den är bra! Blev så sugen på att läsa om böckerna igen, så jag tror att jag ska göra det.

Tre veckor kvar tills skolan börjar. Det känns lite läskigt måste jag säga. Fast jag vet ju inte, allt ligger i CSN:s händer nu, om jag ska gå kvar eller inte. Min lärare Marianne tyckte definitivt att jag skulle gå kvar; "du har stora möjligheter att utvecklas riktigt mycket", sa hon innan vi slutade. Åh, jag blev så glad av att höra det. Fick mig att känna mig så otroligt BRA på att skriva, och det är en oslagbar känsla - att känna att man verkligen är riktigt bra på någonting.

Jag hoppas att jag får gå kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0