Regn

Regn, regn & regn...

Det här är verkligen en sådan dag när man ska köpa hem någonting gott & bara ligga och titta på film. Jag önskar att jag kunde göra det, men jag ska jobba idag. Jag önskar att jag hade skrivit upp mig imorgon istället.

Hur Ludwig har det i Örebro har jag ingen aning om. Har inte pratat med honom. Han skulle ringa igår sade han, men det gjorde han inte, och jag börjar känna det som jag gjorde när han var nere i Skåne; extremt frustrerad.

Nu ska jag strax äta lite Flygande Jacob (rester från igår) innan jag pallrar mig in till stan för att jobba mina timmar. Sedan får jag se vad det blir. Är inte hemma förrän efter tio någon gång.

Varför måste det alltid uppstå någon form av komplikation i mina förhållanden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0