Mörbultad

Man är ju lagom mörbultad efter gårdagens fest. Höll igång till halv fyra imorse, blev väckt strax innan ett. Men för en gångs skull kände jag mig tacksam för att slippa sova länge, för det är inte särskilt trevligt att drömma om zombies.

Men men... Imorgon kommer Ludde hem. Jag jobbar till nio, så han ska väl försöka planera in sin bussresa så att han är här till den tiden. För jag ska honom helt för mig själv heeela natten. Ska bli så underbart!

Senare i veckan måste jag ta mig en tripp till Skanstull för att eventuellt påbörja lite städning och tjäna lite extrapengar. Alltid bra att ha.

Ikväll blir det filmtittning med Coca-Cola, choklad och morötter. Känns som en riktigt bra idé just nu, men FÖRST, så måste jag ta mig iväg för att köpa Coca-Cola och choklad, samt morötter, och det känns inte särskilt lockande just nu. Ser ut som att det ska bli regn. Men det ordnar sig. Bara jag kommer iväg så kommer jag hem, och då slipper jag tänka på det sen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0