Inte min dag..

Nej, precis som rubriken lyder så är det här verkligen inte min dag.

For iväg till jobbet som vanligt, inga konstigheter. Kom dit tio minuter innan jag börjar, och inser att jag inte hade skrivit upp mig idag, utan IMORGON. Vilket betyder att jag inte hade behövt avbryta mitt skrivande tidigare idag. Men men, jag tänkte att "äh, vad fan, det ger pengar", så jag jobbade hela passet. Så slutade jag nio, packade ihop mina saker och går mot tunnelbanan. Och när jag har kommit till Slussen så ska jag ta en klunk vatten och tänker "vart fan har allt vatten tagit vägen"... Kan ni gissa? Jag glömde att stänga igen korken ordentligt, så nu hänger min väska på tork eftersom att den var FYLLD av vatten. Och så min bok dessutom...

Är det min dag idag?

(Det positiva var åtminstone att jag fick två sålda, så det betyder 70 spänn extra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0