Fredag..

Ännu en skoldag avklarad. Trodde att jag skulle dö av trötthet imorse, men trots det tog jag mig upp så jag är rätt så stolt över mig själv! Fast jag måste medge att det var drygt i skolan idag. Höll på med karaktärsfördjupning, och jag skäms till viss del. Mest för att jag inte engagerar mig, men jag kan inte rå för det. Jag känner inte att jag har någonting som kan tillföra någonting till dem som behöver hjälp. Jag önskar att jag hade, men nu är det som det är. Och värst av allt - det är två hela fredagar till med detta.

Men nu är det slut på skolan för den här gången. Känns konstigt att inte gå tre dagar, utan två. Men ändå rätt så skönt. Då hinner man inte bli lika trött som förra året. Och nästa torsdag har jag inget textsamtal, eftersom att min lärare är i Istanbul, så jag börjar inte förrän 13.00. Nice som fan.

Ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lugnt. Familjen i huset är i England så jag har hela huset helt för mig själv. Prinsen är inte här, men han kommer imorgon och då ska jag ta mig tid till att tvätta (har EN MASSA som behöver tvättas).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0