Förkyld..

Ludde kom hem förkyld i måndags och har nu smittat mig. Så för tillfället sitter jag hemma i min morgonrock, halsduk runt halsen och dricker te. Har fått ett konstigt infall så jag sitter och tittar igenom alla säsonger av Buffy, som jag inte ens tycker är bra egentligen. Men jag är så där att jag måste avsluta påbörjade saker (även fastän det inte alltid är så när det kommer till skrivandet).

Skolan börjar på torsdag, och jag har fortfarande inte hört ett ljud från CSN. Har inte heller fått någon kallelse med posten, eller någon faktura på terminsavgiften. Jag börjar bli lite konfunderad. Vad är det som pågår egentligen? Varför hör jag ingenting? Hur svårt ska det vara att ge mig ett besked?

Tittade på Prince of Persia med prinsen igår. 3,5 av 5 ger jag den. Känner att jag borde ha sett den på bio istället, det är verkligen en biofilm.

Nu ska jag snart ta en dusch, sedan måste jag iväg och införskaffa lite halstabletter och annat som kan vara bra att ha. Får se om jag åker ut till prinsen i Vallentuna ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0