En pojkvän, en grek och en överklagan

Om bara en månad firar jag och prinsen vår ETTÅRSDAG. Känns grymt läskigt, och samtidigt sjukt underbart. Är så tacksam för att jag har honom i mitt liv, för att han låter mig älska honom..

Andreas var här över natten. Var sjukt mysigt. Har inte träffat den underbara greken på över ett år, så det var väl bara på tiden. Tittade på Alien 2, drack Coca-Cola och åt en massa onyttigheter. Kom i säng vid fem imorse. Hans tåg tillbaka till Göteborg gick klockan ett, och imorgon skulle han tydligen åka tillbaka till Norge igen.

Fick mitt beslut från CSN. Beviljat, men bara för 13 veckor. Så nu är jag rätt grinig på dem. Har skickat en överklagan, så vi får väl se hur det slutar. Jag har åtminstone pengar fram till november, och jag ska dessutom ansöka om merkostnadslån. Problemet är bara att jag inte har fått min faktura från skolan än, vilket är mycket, mycket besynnerligt. Borde ha fått den för länge sedan egentligen, så jag vet inte vart den har tagit vägen.

På torsdag är det skola igen. Eftersom att Erik är i Istanbul så har min grupp inget textsamtal på morgonen, vilket innebär att jag börjar ett. Och då ska vi ha någon Annica Wennström under eftermiddagen, och det ska bli spännande. Temat de här kommande veckorna är RESEARCH vilket passar mig alldeles utmärkt eftersom att jag kommer att behöva ha mycket sånt den kommande tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0