CSN..

Har inte fått något beslut från CSN ännu, och det irriterar mig. Jag hatar att behöva vänta, i synnerhet när skolan börjar om en vecka. Och enligt mailet som hela klassen fick för bara några dagar sedan står det att vi ska träffas på måndag, vilket jag tycker är lite märkligt, eftersom att vi inte ska gå på måndagar. Så det är lite förbryllande, har skrivit till min lärare men inte fått något svar ännu.

Har försökt spöa Ludwig i Tekken 3, men det är fanimig ett hopplöst fall. Jag måste verkligen öva för att ens komma i närheten, och det kommer att krävas många timmar.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Ludwig drar till Vallentuna efter middagen och blir där över natten, och det är osäkert om jag får träffa honom imorgon eller om det blir på lördag. Förmodligen lördag (om jag känner honom rätt).

Imorgon bitti ska jag i alla fall upp klockan sex för att ta mig in mot Skanstull. 250 spänn för att städa i typ två, tre timmar är inte dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0