Bara bekymmer

Oron fortsätter att plåga mig. Inatt hade jag hemska drömmar om Ludwig, och det faktum att vi bråkade häromdagen underlättar det inte precis. Och jag kan inte direkt prata ut med honom heller. Att prata ut via telefon funkar liksom inte.

Idag har jag mest tagit det lugnt. Tog en promenad tidigare, har tvättat. Tittat på film. Jag drivs av någon slags impuls att städa i mitt rum, så det är väl det jag tänker ägna kvällen åt att göra.

Imorgon blir det fest här. Sammanlagt skulle vi tydligen vara cirka 40 pers. Men vet ni vad det bästa är? Pappa kommer! Ska bli riktigt, riktigt kul att ha honom här. Var alldeles för länge sedan nu.

Har inte hört någonting från CSN heller, och eftersom att skolan börjar om två veckor börjar jag bli lite orolig. För om jag inte får min ansökan beviljad kan jag inte gå färdigt utbildningen, och det är en hemsk tanke. Har sett fram emot andra året så mycket nu att jag skulle bli tokig om jag inte fick gå den. Vill så väldigt gärna ha hjälp av min handledare (vem det nu blir) med min roman. Skulle verkligen vara GULDVÄRT..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0