Snygg, sexig & singel - igen!

Som rubriken säger; snygg, sexig & singel - igen. Bråkade med Osama igår, och kom fram till att jag inte längre har några känslor kvar för honom. Och hur skulle jag kunna? Han hörde inte av sig, inte ens när jag ringde eller skickade sms. Igår åkte han hem till Palestina, och inte fick jag någon chans att träffa honom innan, som han hade sagt att han skulle ordna. Så nu är jag singel igen, och ärligt talat så mår jag mycket bättre av det. Även om jag fortfarande älskar Osama.

Skulle ha gått ut på krogen idag egentligen, men det blev flyttat till igår istället. Så klockan var väl runt sex när jag kom hem imorse. Var tänkt att jag skulle åka hem vid tre däromkring, men så fastnade jag för en fransman ^^ Fred Over tror jag att han hette. Var här i Sverige för att springa Stockholmsmaraton. Så kvällen blev ganska intressant faktiskt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga och titta på nån film eller så. Imorgon ska jag träffa systeryster en sväng. Hon har förlovat sig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0