Sviken & Sårad

ALDRIG NÅGONSIN har jag känt mig så sviken & sårad som jag gör just nu. Efter ett flertal diskussioner i klassen hade jag faktiskt förväntat mig att jag skulle bli bemött av ärlighet, men istället blir jag bemött av att mina egna klasskamrater går bakom ryggen på mig! Säger det ena och det andra, men till varandra, som grupp, istället för till mig direkt. Vad fan är det frågan om?! Vad fan har jag gjort för att förtjäna detta?! Ska det vara så svårt att stå för det man säger och upprätthålla den ärlighet och den kommunikation som de påstår är det enda rätta? Jag fattar inte. Är förvirrad. Så rasande att jag bara vill gråta och skrika och slå sönder saker. Att behöva gå till skolan med den här vetskapen är fan inte kul. Varför ska jag gå kvar när ingen kan vara ärlig mot mig? Det är fan ANDRA GÅNGEN som det händer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0