Stockholm-Uppsala, Uppsala-Stockholm

Så var man hemma igen då. Efter att ha tillbringat ett par timmar med älskade vänner i Uppsala. Möttes och satt på ett litet mysigt café som hette Hugos, gick sedan till Jacke & Mohammed, på fest. For hem med tåget som gick tio över elva. Får en sådan ångest när jag vistas i Uppsala mer än ett par timmar. Idag var det inga problem, men hade jag missat det sista tåget (som jag praktiskt taget sprang till för att hinna med + att jag var tvungen att köpa biljett) så hade jag fått panikångest. Jag pallar verkligen inte Uppsala. Vet inte varför, men har mina misstankar kring att det kan ha någonting att göra med alla minnen från förra året. Ganska troligt. Och logiskt.

Imorgon kommer älskling hem. Ska åka in till Centralen med tåget som går 19.45 och möta honom. Jag längtar jätte mycket! Han har ju dessutom plockat bort sin tandställning också. Ska bli spännande att få se. Det syntes, redan när han hade tandställning, att han har riktigt fina tänder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0