Saknar & älskar

Varför, varför, varför ska tiden gå så långsamt? Det känns som att det har gått en vecka, men det har bara gått två dagar, och det är två dagar kvar. Jag tycker inte om det här.

Träffade Alexandra igår och tog en sväng ut på Meduza. Riktigt trevligt, jag älskar den tjejen. Den enda tjejen som jag verkligen litar på fullt ut, bland de få tjejkompisar jag faktiskt har. Men det blev inte lika kul mot slutet. Fick några slags kramper i magen och tvingades åka hem. Synd som tusan, för jag var inställd på att tillbringa flera timmar med henne och kanske bli lite onykter.

Jag saknar min älskling (en del av mig vill säga habibi, men det är för mycket Osama över det ordet). Jag längtar tills han kommer hem på söndag, så att jag får se honom le igen. Röra vid honom och känna hans armar om mig. Gah! Det är inte alls roligt att vara ifrån honom. I jul ska jag vara borta ifrån honom en vecka, om inte mer, och det är av det skälet jag inte längtar till julen. Usch.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0