Bio, film & Ludwig - den perfekta kombinationen

Myskväll med älskling igår. Bio (2012) och så film hemma (Inside). Älskar att veta att pojken inte är alltför långt ifrån mig. När jag kan träffa honom lite oftare. Saknade honom så sjukt mycket när han var där nere, och inte blir det lättare sen under julen när vi båda ska åt två olika håll; han söderut och jag norrut - kort sagt, ännu längre ifrån varandra.

Har bokat tid på Sparadiset vid Stadion den 9 december. Tre timmar på relaxavdelningen med bubbelpool, färsk frukt & juice, fotbad, duschar och en massa mysiga möbler. Ser verkligen fram emot det! Tidig julklapp till Ludde.

Den 17 december åker jag hem till Östersund. Blir väl där till någon dag efter jul eller så. Ska bli mysigt att få komma upp till snön lite, träffa kissarna och släkten. Bo hos mamma och ha möjlighet att skriva ännu mer, ute på landet. Haha, jag kommer att få frispel när jag är där. Klarar inte av landet för länge. Går bara inte. Ikväll ska jag ta mig tid till att läsa lite, skriva och bara mysa för mig själv. Titta färdigt på andra säsongen av NCIS och tugga lite ljuvlig pepparkaksdeg (till skillnad från så många andra får jag aldrig ont i magen av det, och kan därför sluka en hel själv).

Låter som en bra idé faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0