Ambulans

Tja, det har sannerligen varit en händelserik söndag, det må jag säga. Vaknade sex imorse, kunde inte röra nacken över huvud taget, och kunde inte heller sluta skrika för att det gjorde så ont. Ludwig vaknade och for genast upp ur sängen, sötnos. Ringde 112 och blev sedan hämtad av en ambulans. Var inte särskilt roligt som jag hade föreställt mig.. haha.. Fick ligga inne på ett rum en timme innan en läkare kom. Kom fram till att jag hade fått en rejäl nackspärr, så jag fick gå hem ganska så direkt. Riktigt, riktigt imponerande att jag slapp vänta i flera timmar. Kanske borde satsa på att åka in på akuten på söndagsmorgnar om man nu måste dit.. haha

Har tillbringat min dag med att vila och att skriva på min roman (eller snarare uppgift som ska lämnas in imorgon, men som kanske är en början på en roman). Har snart läst ut Håkan Nessers "Människa utan hund" också. Väldigt bra! Rekommenderas varmt. Imorgon börjar skolan igen, och själv fyller jag 22 år på torsdag. Läskigt som fan! =) Men så länge jag får tillbringa min dag med älskling så är jag nöjd.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0