Varg i Jämtland

Min älskade kisse.


Jag gick hem tidigare från jobbet idag. Det går bara inte att sitta där och ha ont i halsen när man ska prata i telefon hela dagen, DET GÅR BARA INTE!! Så nu ligger jag hemma och slöar, och mår skit. Förkylning hit och förkylning dit. Antingen det eller magsjuka, det är fan typiskt. Är trött på detta!

Mamma ringde idag. Berättade att det tydligen finns varg hemma hos henne. Lite chockad blev man ju, har aldrig hört talas om att det ska finnas varg här uppe. Men tydligen så gör det ju det, och det bekymrar mig med tanke på att min älskade kisse, Leah, ofta är ute o ränner där den där vargen har synts till. Usch. Jag hoppas verkligen inte att den där vargen får tag på henne. Även om jag tycker att vargar är grymt fina djur vill jag inte att den ska äta upp min älskling, för då kommer jag att bli galen av sorg. Har aldrig mött en sådan smart och mysig katt som min. Hon bodde tillsammans med mig i min lägenhet här på Frösön först, men så träffade jag en kille som var allergisk, så då tog jag med henne till mamma istället. Hon älskar henne lika mycket som jag. Eller nej förresten, det gör hon inte. Jag älskar henne mer! =)

Får se om jag mår tillräckligt bra för att jobba imorgon. Nu ska jag i alla fall göra i ordning nån middag eller nåt som jag kan få i mig. Byebye.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0