Thomas var här igår

Så har ytterligare en dag gått då. Har jobbat idag, var för jäävla trött imorse när jag skulle upp. Men det var skönt ändå att komma iväg och jobba, och att dagen faktiskt gick fort. Inga problem idag, och det känns skönt. Nu ligger jag i sängen, har nyss badat, och tittar på Beck - Enslingen. Älskar deras filmer!

Thomas var här igår, och jag måste fråga mig själv vad fan jag såg hos det där kräket förut. Jag höll på att få ihop det med honom när jag var typ femton, och han är fortfarande ute efter mig. Fattar inte varför han inte lägger av. Fattar han inte att jag inte är intresserad? Igår skickade han en massa sms där han påstod att jag ville lika mycket som han och bla bla bla... Ha! Han är fan psykiskt störd! När vi höll på att få ihop det så hade han KRAV på hur jag skulle se ut och vara för att bli tillsammans med honom. Dels skulle jag färga håret blont (jag var brunett då), och så fick jag inte ha kvar min piercing i läppen.. Och så skulle jag sluta röka. Alltså, varför ställer man krav på folk!? Hur FAN tänker man då egentligen? Det fattar inte jag.

Imorgon jobbar jag mellan 07.00-10.40.. Ett kortpass, som på sätt och vis är meningslöst. Men samtidigt så känns det rätt skönt att kunna ha lite kortare pass då och då. När det gäller det där jobbet är det ett helvete att jobba ett normalt, åtta timmars pass. Men men... Det är bara 30 dagar kvar tills jag är tjänstledig, så det är väl bara att bita ihop. Jag kommer ju åtminstone ha pengar sen när skolan börjar =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0