Mysig helg med mamma

I helgen har jag fan inte gjort någonting. Och det har varit så skööönt! Känns bra att kunna åka ut hit till mamma då och då och bara ta det lugnt och glömma verkligheten en stund. Imorgon åker jag tillbaka till mitt liv där på Frösön, och jobbar fram tills tio imorgon kväll. Usch! Vill verkligen inte.. vill vara hemma och fixa med lägenheten, börja packa undan en massa saker o ställa upp på vinden. Men men... Det är bara att bita ihop. 23 dagar kvar tills jag börjar min tjänstledighet, så då slipper jag det. Längtar jätte mycket!!

Och Stockholm närmar sig med stormsteg. Har skickat ett intyg till CSN om att jag blev godkänd på den förra skolan jag gick på, så nu hoppas jag verkligen att de godkänner min ansökan. Annars kan det bli allvarliga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0