Min bror har blivit galen!

Nu är det verkligen bekräftat. Min bror är galen! Jag pratade med honom för en halvtimme sen, och han berättade att han har förlovat sig med sin tjej. De förlovade sig i midsommar, och de har inte ens varit tillsammans i fyra månader. Det är så löjligt, och jag känner mig så förvirrad just nu. Visst är det väl en glädjande nyhet egentligen, men det är också bara ett bevis på att de uppenbarligen har bråttom. Han berättade även att hans tjej hade tagit bort sin p-stav, vilket innebär att de planerar att skaffa barn. Har de tappat vettet helt och hållet?!?!

Idag har jag bara legat hemma och tagit det lugnt. Mina filmer som jag beställde, Rambo - First Blood och Varghunden, kom idag, så jag har bara legat och njutit av dem. Har även beställt Varghunden, som bok, och den har också kommit, men jag måste gå ner till Statoil och hämta den. Författaren, Jack London, är en av mina favoriter, och Varghunden & Skriet från vildmarken är två böcker som är helt fantastiska. Verkligen läsvärda!

Imorgon är det dags att jobba igen, men ska till läkaren klockan åtta också. Längtar inte, är lite nervös. I helgen ska jag träffa min systerdotter och ha en mysig filmkväll med henne. Vet inte vilka filmer vi ska se, men jag ser fram emot det. Ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0